vineri, 9 octombrie 2009

Aaaaand Back!

I'm back!!! Am revenit dupa o pauza luuuunga de blog. M-am gandit serios sa renunt la el, dar cum de multe ori ma apuc de un lucru si nu reusesc sa-l duc pana la capat, am decis sa nu fac asa si aici.
S-au intamplat multe de cand n-am mai scris. Am fost in tabara, la munte, la mare, a inceput scoala, am dat teste predictive etc. De scoala o sa vorbesc in alt post , in acesta o sa descriu vacanta de vara in cateva randuri.
Evenimentul verii, ca in fiecare an: Szarvas ( o tabara in Ungaria pt necunoscatori). Eu personal am impresia ca e mai porst in fiecare an, probabil pentru ca primul meu an mi s-a parut cel mai impresionant, dar anul acesta pot spune ca am avut cei mai tari madrichi ( love u Liviu & Cristi)*. A fost primul an in care am avut proiect ( flashmob rules,initial era dancing) sau in care cienva a alergat cu mine cu capul in jos vreo 10 secunde. Cel mai important, insa e ca am revazut oameni din celalalt capat al tarii pe care ii ador si iubesc(Bea stiu ca te simti). In final, a fost genial, ca doar e Szarvas, nu poate fi altfel. Am facut pe MJ, Madonna, am alergat la 5 dimineata si alte peripetii. Astept cu nerabdare anul urmator.
* madrichii, sunt cei care au grija de noi si altele:))...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu