vineri, 17 aprilie 2009

Machol - Cristian


De duminica pana marti a avut loc "Machol Cristian". Pentru aceia care nu stiu ce este "machol" , aceasta este o tabara de dansuri evreiesti, in care tot ce faci e sa DANSEZI.
Am invatat dansuri noi, si am fost treziti la ora 3 dimineata pentru a dansa, planuim sa ne razbunam, insa a fost distractiv. Desigur am avut parte si de aventuri.
Luni, am mers in Brasov, si in autobuz, era o doamna, mai in varsta care era foarte suparata ca nu avea loc, si dupa ce i-au oferil un loc vreo cinci persoane, tot nu a incetat sa se ia de noi, si a urlat tot drumul.
De asemenea in piata sfatului am asistat la filmarea noii reclame "BCR", very exciting:->, si am vanat tipi draguti, si am mancat inghetata care pocneste in gura:X, si am ras muuuult. In concluzie a fost super fun, si sper sa mai aiba loc, daca nu ne vedem la vara.
Pentru aceia care vor sa continuie dansurile, duminica la 17:00 la JCC.(ii fac reclama lui elly)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu