vineri, 3 aprilie 2009

De pe la metrou

Avand in vedere ca de vreun an jumatae merg cu metroul zilnic, m-am gandit sa impart cateva din experientele mele cu voi.
Majoritatea oamenilor sunt ori plictisiti sau nervosi, insa preferatii mei sunt bagaretii in seama, ca sa le zic asa.
Acum ceva timp, eram cu o colega la metrou, si cine ma cunoaste, stie ca vorbesc muuuuult:D. Oricum, eram pe scara rulanta, la unirii, si vorbeam, mai mult eu, cand din spate auzim o doamna, mai in varsta, spunand cu un ton foarte deranjat" Ce voce!". Mi-am dat seama ca e vorba despre mine, i-am zambit, insa n-am comentat. Poate a deranjat-o vocea mea, nu zic e posibil, dar oare n-ar fi rezistat un minut, cat dura mersul cu scara rulanta?
Asta e una din putinele intamplari de la metrou de care ne amintim cu amuzament, eu si colegele mele, si sunt convinsa ca vor fi si altele pe care o sa vi le impartasesc.
Daca aveti si voi povestiri amuzante de la metrou feel free to share.

2 comentarii:

  1. si de mine s`a luat o femeie pt ca vorbeam prea tare!8-|

    PS:Nu mai scrie cu verde ca nu se intelege!

    RăspundețiȘtergere
  2. sau knd am zis eu 'destul de tare' :
    "ce dragur f tipul ala dak nu ar avea coshurile alea!:("

    sau "Ce par are ala in n:))))!"

    off de`aia nu va place sa mergeti cu mn cu metroul:(:(

    RăspundețiȘtergere