duminică, 29 martie 2009

Twilight Saga


Toata lumea trebuie sa fi auzit de seria "Twilight". E noua obsesie a poporului.

La inceput, n-am fost deloc impresionata, si cand imi povestea o colega despre prima carte, nu ma atragea deloc, si mi se parea o prostie. Pana cand am vazut ca toata lumea o citeste, si e innebunita. Am imprumutat-o si m-am indragostit. Inainte s-o citesc,consideram ca era pur si simplu o carte despre vampiri si cum se abtineau de la a musca oameni. Nu trebuie sa citesti decat, poate, un sfert de carte, ca sa afli ca este vorba despre o poveste de dragoste incredibila, astfel ca te indragostesti si tu odata cu personajele. Desigur ca a doua zi dupa ce am terminat cartea, eram disperata cautand a doua carte, si nu sunt singurul specimen. Stiu multe persoane care la inceput nu erau prea incantate de ideea cartilor, dar dupa ce le-au citit n-au mai lasat cartile din mana.

In momentul de fata am termiant primele trei carti si astept cu sufletul la gura sa primesc a4a carte care ar trebui sa-mi vina pe 9 aprilie.

Tot ce pot sa spun este ca nu cred ca am citit ceva asemanator pana acum, si nu cred ca va mai exista ceva la fel.

Un comentariu:

  1. si eu iubesc twilight si am fost la fel ca tine:D acum astept a 3a carte:(

    RăspundețiȘtergere