luni, 30 martie 2009

Ne civilizam?!

Astazi, pentru prima data de cand merg cu metroul zilnic, am vazut cea ce nu am mai vazut pana acum in romania. Se mergea corect pe scara rulanta. Cei care frecventeaza metroul stiu ca asa ceva nu se intampla decat rar sau niciodata. Ei bine, sunt mandra sa spun ca in sfarsit am vazut oameni stationand numai pe partea dreapta si mergand pe partea stanga.
Desigur ca nu a durat prea mult, partea de trecere fiind ocupata de un cuplu care nu considera ca aveau si ei loc pe partea dreapta, insa s-au mutat dupa ce li s-a atras atentia.
Eu, personal, sunt o adepta a stationarii pe dreapta, din prima zi, si am incercat sa-mi"educ" prietenii pe cat posibil, si se pare ca incetul cu incetul ne civilizam cu totii. Sper sa nu fi fost un caz izolat.
Daca mergeti cu metroul si cititi acest post, va rog STATIONATI PE DREAPTA:D!

2 comentarii:

  1. ma bucur ca mai sunt unii care observa ca ne civilizam!!! Ritmul este foarte lent din pacate. Depinde numai de noi cat de tare apasam pe pedala de acceleratie si aici chiar nu-i pericol de amenda.. lol!!

    RăspundețiȘtergere
  2. ti-ai dat drumul la coment-uri???

    RăspundețiȘtergere